torsdag 7 april 2011

FRISK!

Wihoo, jag är i princip frisk nu. Visst, lite krasslig och småhängig ibland, men det är ju ingenting jag dör av :) Halleeeluja! Har inte vatt på jobb sen i fredags (!!) så det ska bli skönt att gå och jobba imorgon. Jobbar en kort dag, 16-20, så det blir precis lagom. Sedan blir det även jobb hela helgen, men det klarar jag väl av efter såhär många dagars "ledighet".

Måste bara tillägga att jag har världens sämsta jävla kompisar ibland!! De går ALLTID ut när jag jobbar (jag jobbar varannan helg). Sen när jag väl är ledig, ja då pallar de inte gå ut för då var de ute förra helgen, eller planerar att gå ut nästa. Assååå, blir så arg! Eller så kanske jag borde ta det som en pik... haha. Men iallafall, var bara tvungen att få det sagt.

Nu ska jag kila hem till moren min som sitter ensam ikväll. Ciao!

2 kommentarer:

  1. Härligt! Skönt att du inte fick den sega förkylning som jag har. Hostar fortfarande slem, tänkte att du nog ville veta det. PUSS

    SvaraRadera
  2. Jag hostar också (nästan) hela tiden. Känns som jag ska hosta upp lungorna. Kanske ville du veta det också... =) Puss från moren som tackar för sällskapet igår.

    SvaraRadera