söndag 10 april 2011

Snabbis.

Migrän??? Ja, jag tror nog fan det. Ska sova nu, men hinner uppdatera lite kort.

I fredags jobbade jag, kom hem vid 22 och bytte om snabbt. Drog hem till Jimmy som hade förfest, sedan drog jag hem när de andra drog ut. Lite ångest ja...

Igår jobbade jag 10-17. Kom hem runt 19, gjorde vid mig snabbt, sen tillbaka till Hyllinge för tjejkväll hos Rebecca. Vi åkte in till Helsingborg och tänkte gå ut, men hann aldrig så långt tyvärr.. Hamnade i slagsmål, så därefter var vi inte så jättetaggade. Dock var jag inte involverad i slagsmålet eftersom jag stod och diskuterade guds existens med en man som gick runt och delade ut biblar (?!). Han förstod inte hur jag orkar leva när jag inte tror på ett liv (eller vafan som helst) efter döden.. Huh? Jag lever väl fan i nuet, och för mina nära och kära.

Idag blev det jobb 11-17. Kom hem runt 19 och gjorde även idag vid mig snabbt.. höhö. Stack till Haket i Helsingborg och käkade god mat med Dilan, Dello och Yasse. Trevligt!

Nu ikväll skulle jag egentligen kolla film med Dilan, men fick ställa in det. Och har SÅ dåligt samvete för det! Men mitt huvud tar död på mig :( GOD NATT!

2 kommentarer:

  1. Intressant diskussion du hade... =) Men du, huvudvärken måste du kolla upp, är det migrän finns det ju effektiv medicin att ta till. Var rädd om dig! Puss från mamma.

    SvaraRadera
  2. Nu äntligen hittade jag dig.Har hamnat hos Johanna hela tiden!!
    Varit hos goda vänner( 2par) och banken i 2 timmar:Det var väl kul för dig att få reda på ??
    Kram Mormor

    SvaraRadera