tisdag 19 april 2011

Memories.

"Gårdagen var hur trevlig som helst. Åkte in till Landskrona och åt + fikade med Shkurte. Hade massa mysigt tjejsnack, hihi. Därefter stack trötta Shkurte hem och då blev det xbox-spelande, film-kollande och Barca-hejande för min del, höhö. Väldigt trevlig kväll, helt enkelt."
-15 april 2010.

Haha shit. Hade för mig att jag och Dilan började ses för ganska precis ett år sedan, men ville ändå dubbelkolla.. så jag gick in på min gamla blogg, och japp, jag hade rätt. Det känns helt stört ibland. Hur fort allting har gått. Tänk när jag skrev det.. fan vilket pirr jag hade i kroppen. Svin-nervös var jag också över att vi skulle ses ensamma. Och varje gång han loggade in på msn.. mitt hjärta alltså! Haha gud.

Och guuud vad jag älskar honom!

(Och ja, ibland får man skriva såna här inlägg.)


4 kommentarer:

  1. Så "söt" han är din Dilan
    Kram Mormor

    SvaraRadera
  2. Klart man får, han är ju en cutie. =)

    SvaraRadera
  3. Aw hjärtat, kan nog vara det bästa inlägget du har skrivit ;)Je t'aimez <3

    SvaraRadera
  4. awwww joffan, söte.

    SvaraRadera