tisdag 26 april 2011

Oh, happy day(s)!

Har haft en skitbra helg! Känns som att jag har varit långledig, trots att jag jobbat hela helgen. Härlig känsla måste jag säga :) Okej, en snabb sammanfattning av de senaste dagarna..

Torsdag: En timmes solning på min innergård, fika på 261 med killarna och utgång i Malmö på Skeppsbron med Sanja och Petra <3
Fredag: Tåget hem från Malmö tidigt på morgonen, B A K I S, solning i kolonistugan med pappa, grillning med alla killarna hemma hos Ante i Asmundtorp (blev en hel del akrobatik, typ.. bilder kommer!) och film med babe.
Lördag: Jobb 10-17, köpte kebabrulle när jag kom hem, hann inte äta den, skulle helt plötligt spela kubb (?), blev tillslut ingen kubb, hem till päronen en sväng, åt min kebab, sov.
Söndag: Jobb 10-16, kubb med alla killarna i mörkert och mys med Dilan.
Måndag: Jobb 12-16, åt god (och dyr) middag på Speakers uteservering med Dilan, körde en runda till Borstahusen och sen blev det film och mys hela kvällen.

Imorse vaknade jag runt 11 och gick ner och la mig på min innergård i solen. Väckte Dilan också, tråkigt att ligga ensam. Sen blev det jobb hela kvällen. Imorgon är jag ledig!

2 kommentarer:

  1. Låter som en härlig helg! Min har mest bestått av bajs o spya. Mumma! Såg bilderna på Facebook, ni kan ju bli cirkusartister allihopa. Puss!

    SvaraRadera
  2. Ja det var ju en hektisk vecka , men roligt att du har kul
    Kram Mormor

    SvaraRadera