måndag 30 maj 2011

Längtar!

Usch, längesen jag skrev här ju..

Är inne i en ganska så dålig period just nu. Eller det varierar från dag till dag, men överlag är det väl en dålig period. Inte kul alls! Och bättre blir det inte av att mina kära föräldrar åker till Grekland imorgon. Hoppas de får det jättemysigt såklart, men tråkigt för mig eftersom jag brukar gå upp till dem på kvällarna och kolla tv och umgås. Men, om man ska se det från den ljusa sidan så har jag denna vecka två lägenheter (varav deras är megastor!) och en kolonistuga.. ;)
Och när mina föräldrar kommer hem åker jag till Frankrike. Vi kommer alltså inte ses på typ 3 veckor! Nu låter jag som ett litet barn, men fan, känns ju konstigt att inte ses på så länge! haha. Dessutom kommer jag sakna mina små vovvar.
Men fan vad jag längtar till min semester! Att bara få komma iväg. Ska bli så skönt! Åker den 7e juni och kommer hem den 16e. Sen jobbar jag en vecka, och därefter går jag på semester i ytterliggare TRE veckor!!! Alltså ni anar inte hur lycklig jag är över detta. Jag har i princip jobbat i ett ända sen jag gick i tvåan på gymnasiet, så detta är helt jävla underbart. Och dessutom är det betald semester, jihaaa!

Idag har jag jobbat, handlat, tränat i en timme, lagat mat och diskat. Puh! Nu ska jag ta en dusch, och sen ska jag nog fan bädda ner mig i min säng. Imorgon blir det jobb 10-20!
Ciao.
Tre år sedan!

2 kommentarer:

  1. Du har ju mig sis och vi måste ses innan du åker. Får se om jag kan komma upp en dag. PUSS!

    SvaraRadera
  2. Hoppas att din semester blir härlig och att du kan koppla av lite. Tänker på dig
    Kram Mormor

    SvaraRadera