lördag 14 maj 2011

Lördag.

Har inte orkat uppdatera. Har knappt använt datorn på senaste tiden för jag pallar inte med min mongo-dator.

Men iallafall, what's new... inte mycket! Är ledig denna helgen, men såklart så pissar det ner ute. Som vanligt. Vädergudarna kan ta sig nånstans. Igår blev det filmkväll hos mig. Skräckis, eftersom det var fredagen den 13e höhö. Jag, Dilan, Artie, Jimmy och Kujtim. Kujtim gick dock 10 min efter vi satt igång filmen eftersom han "skulle upp och jobba imorgon"... haha, mes. Dello joinade oss senare, och sen satt vi bara och snackade om allt, mest om drömmar och magsäcken haha. Vem fan har inte haft såkallade feberdrömmar när man var liten?! Jag hade det varje gång jag var sjuk! Och aldrig hört att man fryser efter man ätit?! Jag gör det i princip efter varje måltid.. menmen. De stack vid halv 6 imorse, sen sov jag och Dilan till 15.30!

Nu ska jag ta mig nåt att äta, sen ikväll blir det väl Eurovision. Ciao!

Fan vad tiden går fort! Hahah, gud.

1 kommentar: