torsdag 19 maj 2011

Work-out.

Idag har jag tränat. De senaste 2 veckorna har jag tränat 7 dagar! Kan ni fatta?! Jag är så stolt över mig själv (och över Shkurte, VI ÄR BÄST! hihi). Nej, men det känns verkligen bra denna gången och jag hoppas, hoppas, hoppas att jag har disciplinen nog att fortsätta. Dessutom har jag börjat äta mycket frukt! Wow, snart blir det nästan FÖR bra.. höhö. Har dock inte gett upp min Mcdonald's-mat (och mitt godis, mina kakor, mina chips..) det klarar jag bara inte. För känslosamt.

Nu ska jag fortsätta äta mina mackor och kolla 90210. Imorgon är jag ledig! Och förhoppningsvis får jag träffa min babe på kvällen. Vi jobbar i princip om varandra hela veckan, buuu.. Saknar honom!!

2 kommentarer:

  1. Du är verkligen superduktig!!! Önskar att jag var lika duktig... Puss, puss

    SvaraRadera
  2. Duktig du är och så roligt det var att se dig i helgen som gick. Dilan var jättesöt
    Kram mormor

    SvaraRadera